Maandag 14 Mei 2012

Moederskind: 'n gedig vir Carli

Gister was die eerste keer wat Moedersdag weer op 13 Mei was sedert sy 11 jaar terug seergekry het. Dit was so 'n ietwat bittersoet ervaring! Ongelooflik of is dit nou gelooflik! dankbaar vir my pragtige dogter wat God terug gegee het maar aan die ander kant sou ek nooit graag my kind wou laat seerkry het nie!!! .....en ja daar gaan momente verby wat ek wens dat dit nooit gebeur het nie. Ek is ontsaglik lief vir Carli en al my kinders. Dit is voorwaar 'n voorreg om 'n mamma te wees en wat dit meer spesiaal maak is die feit dat God my vertrou om hierdie kinders van Hom groot te maak!.....en vir my 'n 2de kans gegee het met Carli. Ek weet in my diepste binneste dat God haar vir Hom wou geneem het op 13 Mei 2001! Tot vandag toe is ek God ewig dankbaar dat Hy haar nie geneem het nie.

Hier is 'n gedig wat ek vir Carli geskryf het. 

Moederskind
13 Mei 2001

GROOT asseblief
mamma se lief
God geeeeeee terug!
hart se pyn, verlig.

Moedersdag my lief
amper gesteel: doodskloudief
God sê WEER
'n nuwe lewe tot sy eer.

Dankie vir elke brief
wys jy het my lief
God in beheer
hou vas aan Hom, Hy weet meer

Groete
Marinda
 

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking