Donderdag 14 Junie 2012

X-sAMENs..............

Ek het gister my laaste vak geskryf, Tegnologie! Ek was verskriklik op my senuwees omdat ek nie al die werk gehad het nie. My keel het begin pyn van die stress! Die hoofpyn wat ek gehad het, het alles nog erger laat voel.

Ek is so bly dat die eksamen verby is. Dit het gelukkig goed gegaan met die Tegnologie! Al wat ek nou oor het na die eksamen is 'n verkoue!
Ek is besig om te leer. Dit was bibberkoud!

My boetie, Franco het 'n nuwe fiets gekry! Nou gaan hy vrek vinnig kan ry! Hy wil mos SA Mountainbike ryer word. Met so 'n mooi fiets dink ek sal hy dit kan regkry. Hy was baie bekommerd dat hy nou 'n "spoiled brat" gaan wees, maar ek dink nie hy is een nie. Hy is net baie lucky! Ek hoop ek word volgende bederf. Ek wil so graag 'n perd he, maar ek weet dit is 'n groot verantwoordelikheid.

'n Arm dogtertjie in die Klein Karoo
Nog iets waaroor ek vreeslik opgewonde is, is 'n projek waarmee ek arm kindertjies gaan help. Ek het laasjaar dit die eerste keer gedoen, maar ons het te laat begin. Hierdie jaar gaan ons dit saam met Helderberg gemeente se kinders doen. Die projek se naam is die Klein Karoo Kinder Kersfees Inisiatief of sommer net K4I. Wat elkeen moet doen is om 'n skoenboks te versier en dan elke week ietsie te koop wat daarin gaan. Hier teen Oktober/November behoort jou boksie vol te wees en dan kan die boksie baie vreugde vir 'n arm kindjie bring. Bid asb. dat hierdie jaar se projek 'n reuse sukses sal wees! Ek sal so bly wees :-))))))

Geniet die res van julle week!

Liefde
Carli

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking