Dinsdag 08 Mei 2012

MY LIEWE SUSSIE

Toe ek klein was het ek elke dag gebid vir 'n nuwe sussie. Ek was verskriklik bly toe ek hoor dat my ma 'n baba verwag en dat dit 'n sussie gaan wees. 


Liezel, of soos ons haar noem Lielie, is op 8 Mei 2007 gebore. Sy was die cuteste babatjie met bruin ogies en donker haartjies.
Ek, Bella, Liezel en Franco op Lielie se 2de verjaarsdag!
Dit is heerlik om haar te bederf. Ek moet nog vir haar 'n verjaarsdag geskenk koop.... ek en my ma sal ietsie moois vir haar gaan soek by Mr. Price Home.
Ek en Lielie op haar 3de verjaarsdag!
Ek is baie lief vir my sussie selfs al sy somtyds cheeky met my.
Lielie, Ek en Franco met Lielie se nuwe puppy, Neelsie op haar 4de verjaarsdag!
Ons 2 op haar 5de verjaarsdag! 8 Mei 2012

Hoop julle het 'n lekker week. Onthou om vir julle spesiale mammas iets ouliks te maak of te koop, want Sondag 13 Mei is Moedersdag!

Baie liefde
Carli  

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking