Maandag 14 Mei 2012

My en mamma se dag!.... die 13de Mei!

Moedersdag, 13 Mei 2012! Ek noem dit sommer Mamma-dag! Ek het bietjie vergeet dat dit Mamma se dag is, maar gelukkig het Pappa later onthou. 
(Hy het ook bietjie vergeet.) 


Ek en my mamma het saam gaan fliek want ons twee het fliekkaartjies gewen by Eikestad Mall. Ek het vir hulle geskryf dat my mamma gehelp het om my lewe te red op 13 Mei 2001,Moedersdag. Dat sy my rolmodel is en dat sy die beste mamma in die hele wereld is. 

Ons by die fliek!
Ons het The Marigold Hotel gaan kyk en dit was baie interessant. Ek het baie geleer van mense en hoe belangrik dit is om gelukkig te wees maak nie saak waar jy is nie.


Dit was heerlik om saam met my Mamma Moedersdag te hou!

Geniet julle week!

Baie liefde
Carli

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking