Dinsdag 01 Mei 2012

Fossiele, Eekorings en Duiwe

Vrydag het ek, my sussies en my ma na Kaapstad gegaan. Ons het die Museum besoek saam met Tannie Cobie, Hano, Dirk, Tannie Susan, Alicia en Mika. Dit was vreeslik interessant. Daar was Boesmantekeninge, Dinosourus fossiele, opgestopte diere, baie mooi minerale en foto's van insekte. Ons het 'n foto geneem binne die bek van een van die grootste haaie in die wereld!!!! Sjoe maar dit is verskriklik groot! 
Haai se bek!
Na die uitstappie by die museum het ons in Kaapstad Tuine agter die duiwe aangehardloop. Hano se wange was later bloedrooi van die hardloop! Hy was ook die eerste een wat 'n duif gevang het sodat hy dit kon bestudeer. My ma het vir ons elkeen 'n pakkie grondbone gekoop. Dit was binne sekondes toe was ons toegesak onder die duiwe! Lisabella het dit te erg gevind veral toe hulle bo-op haar kom sit het. Sy het beangs geskree! en rond getrippel. Die vier meisiekinders het toe besluit dat die bankie die veiligste plek vir hulle is. Van uit die hoogte het hulle die duiwe en eekorings geniet.



Vir my was dit die lekkerste toe die eekorings op my bene kom sit het....ghie-ghie....hulle is so sag soos wol! Hulle het uit my hand geeet. Die duiwe het orals op my gesit terwyl ek hulle gevoer het. Ek was so gelukkig. Ek sou graag 'n duif wou huis toe vat, maar ek weet dat ek nie kan nie.

Sjoe, dit was 'n heerlike dag.


Geniet julle week!


Baie liefde
Carli 


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking