Maandag 23 April 2012

FRONSVELLE

Die manier hoe ek fronsvelle ontdek het is deur 'n onderwyser by my skool wat sulke velle het as hy kwaad word, stres of bekommerd is. Ek wonder soms hoekom hy sulke velle het. Dit is seker oor vergaderings of dalk 'n lang dag wat voorle en definitief stoute kinders.

Kyk hier: regte egte fronsvelle!!! (die foto is nie my Mnr. nie. My Mnr. is baie aantreklik)

Ek bederf hom deur vriendelik te wees, die klas se boeke te dra, vir hom sjokolade te gee of om sy nek te maseer.
My fronvelle begin ;-)

Ek begin ook nou al fronsvelle kry. Die rede daarvoor is omdat ek my bril haat! en nie hou van leer nie en wanneer my sussies in my kamer grou!

Dankie vir almal wat laasweek se blog gelees het en vir al die lekker kommentare.
Geniet julle week.........tot volgende week!

Baie liefde
Carli

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking