Donderdag 05 April 2012

Paasfees!

Hierdie is Carli se eerste blog inskrywing!!!!!

Vandag het ons, ek en my sussies, kruisies gemaak van kraletjies en pypskoonmakers. My kruisie het wit en pienk krale gehad. Paasfees beteken dat Jesus vir ons sondes gekruisig is. Dit laat my goed voel! Dit is lekker om saam met my gesin Paasfees te hou.

In 2011 was ons in die Klein Karoo tydens Paasfees. My Ma (alias paashaas) het die eiertjies weggesteek tussen die klippe en aan die doringtakke opgehang. Dit was baie spesiaal.

Die lekkerste van die Karoo was om jou eie speletjies uit te dink. Ons het modderhuisies gebou, ons het rondgehardloop, ons het maats gehad, ons het 'home-schooling' gedoen wat baie lekker was en ons het ontdek hoe lekker dit is om met albasters in die stof te speel! 

Ek hoop ek gaan baie mense kry wat my blog lees.

Dankie vir al die lesers. Lief vir julle! CARLI

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking