Dinsdag 10 April 2012

Paasfees eier kaskenades

Jesus is gekruisig en drie dae later het Hy uit die dood opestaan!
Kyk my krale-kruis wat ek gemaak het.
Ek en my sussies was besig om in my kamer te speel toe my ma ons roep om paaseiers te kom soek. Ons het dit binne die huis begin soek. Bella het die eerste eier gekry by die bruin beertjie.


Liezel was tweede met 'n eier onder die tafel. Sy was so bly om dit te vind.
Ek het 'n stukkende bal op die grond gesien. My Oupa het vir my gevra wat is dit? EK se toe vir hom dit is 'n stukkende bal en toe skop ek dit maar daar was 'n Paaseier onder dit weggesteek.....wat ek toe stukkend geskop het! Dit was so snaaks! Ons het almal vreeslik lekker gelag......

Franco het al die eiers wat oorgebly het gekry en gemaak asof hy die haan is wat 'n goue eier gele het :-)))
Ek, Liezel, Franco en Lisabella met ons Paaseiers.
Paasfees was baie lekker!!!!!!!
Ons kinders se Paasfees skets.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking